Hotel Berghof Stockach 33, Soll, Tirol - Reisverslag uit Wörgl, Oostenrijk van Irene Molen - WaarBenJij.nu Hotel Berghof Stockach 33, Soll, Tirol - Reisverslag uit Wörgl, Oostenrijk van Irene Molen - WaarBenJij.nu

Hotel Berghof Stockach 33, Soll, Tirol

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Irene

24 September 2015 | Oostenrijk, Wörgl

Hier kunnen we kort over zijn: puur verwennerij in deze 4 sterren hotel met wellness. En deze wellness met een W. Echt wow. Jaap maakt er geen gebruik van hoe entousiast ik mijn verkooppraatje ook houdt. Hij heeft echt wat gemist. Hiernaast natuurlijk heerlijk eten, zonder echt overvol te voelen. Gezond en wel. We hebben stapelbedden, ik ga elke avond een trapje op naar mijn domein.In onze vrije tijd uitstapjes :
1)Met de kabelbaan de berg op en daar een panorama wandeling natuurlijk met vele anderen. De bergbeklimmers gevoel met bijbehorende euforie en isolatie is er niet. Gelukkig breken de wolken open dat we de verre uitzichten volop kunnen genieten, want dat kan wel.
2) Een wandeling rondom een meer, mooi. Niet moeilijk, ook populair.
3) Het is slecht weer dus naar Kufstein Fort. Voor J interessant, het is niet mijn favorite onderwerp. De martelkamers ga ik niet in.
Oostenrijk is erg schoon, heerlijk schoon. Je moet echt zoeken om afval te spotten,afvalbakken ook trouwens. Dus het neerzetten van afvalbakken is niet het antwoord om afvalsmijterij (littering) het hoofd te bieden. Men is daar rustig, freundlich en de discipline druipt ervan af.
Wij hebben het goed in het Tirol.
En de rit naar huis? 950km in bijna 13 uur (inclusief pauzes)Klinkt langzaam maar viel mee, eigenlijk. Voor Mar en Fred: via Munchen, Nurnberg, Wisbaden, Koblenz, Venlo. Ging wel: 1x file maar toen was het rond 18h00. Sucess!

Al met al een zeer diverse vakantie, en missie geslaagd wb Y. De auto deed het super, zelfs comfortabel met zitkussen en matras (doet J niet aan mee) Een kanjer. (de Suzuki of J? Allebei!) En het fijnst van een vakantie? Om weer thuis te zijn. Oost west thuis best.
PS Dank jullie wel voor jullie aandacht en reacties!

• 25 September 2015 - 19:18

Lo Van Son:

jaap en irene,

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn gekomen .
    Irene nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, zonde van je telefoon altijd gelijk opbergen na gebruik.

groetjes en tot zondag

Lo van Son

• 25 September 2015 - 20:10

Peter:

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn.